Monday, May 24, 2010

Alamakkk..........ini macam spesis pon ada ka lagi....

Lagi kes "rumah siap pahat berbunyi".Ini memang sikap semulajadi manusia laa....tak heran.Beberapa program yang telah dilaksanakan nampaknya ada yang masih tak puas hati........tak apa.Nak komen kami AJK rela di komen...tapi secara orang "dewasa" cikgu yer........kalau begitu kami tak kisah.

Ini sikap orang "bumi".Bila masa minta pendapat dan pandangan semua senyap.sunyi sepi .Bila dibuat dan semua dah selesai baru keluar suara.Tak heran......... Tak kisah.........bagitahu aje.......tapi biar jangan sampai "ambil tukul terus ketuk" yer......nanti paku entah ke mana...papan entah kemana....akhirnya satu apa pun tak jadi.

Badminton Piala Thomas pon ada "post Mortem". Ini cara betulllll.......rasa ada tak kena duduk bincang.Bukan hentam belakang....Baling Batu Sembunyi Tangan.........bro..!!nak tunjuk yang kita ni lagi bagus beb............

Ok lah.....ahli-ahli sekalian.........kita fikir-fikirkan.Kami juga manusia biasa...jadi selesaikanlah cara "manusia dengan manusia"...ada paham ka kalu????